Често задавани въпроси (FAQ)

?
За чия сметка е доставката при връщане на продукт или замяна?

За да бъде използвана опцията за преглед и тест на стоката, потребителят заплаща куриерската услуга от продавача до него. В случай, че откаже пратката след опция за преглед и тест, разходите по връщането на стоката, са за сметка на потребителя.

Ако потребителят желае да му бъде изпратена заместваща пратка с друг размер от същия артикул или друг артикул, разходите по втората пратка са за потребителя. 

?
Какви са начините за разплащане в сайта?

Плащането в онлайн платформата Gambinos.com се извършва чрез наложен платеж (директно на куриера).

?
Как да разбера дали е потвърдена поръчката ми?

Веднага, след като направите поръчка, ще получите е-мейл с потвърждение. За да бъде окончателно потвърдена поръчката за изпращане, е задължителен контакт с клиента по телефон.

?
Каква информация е нужно да предоставя при регистрация?

Информацията, необходима за регистрация, са две имена, точен адрес и мобилен телефон. Тези параметри са необходими с цел установяване на последващ контакт с клиента, проверка на достоверността на поръчката и изпращането й по куриер.

?
За колко време се извършва доставката?

Доставката се извършва до 5 работни дни за всички налични артикули.

?
Оригинални ли са стоките, къде са произведени и с какво качество са?

Онлайн платформата Gambinos.com предлага изцяло оригинални артикули, произведени в заводите на съответната марка при строг качествен контрол, закупени от лицензирани дистрибутори, с гарантиран произход и качество

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас